Politica de confidentialitate

 

BENEFIT SYSTEMS SRL ("Benefit", "noi", "noi", "nostru") se angajează să vă protejeze intimitatea. Politica de confidențialitate și politica de cookie-uri ("Politica de confidențialitate") explică practicile noastre privind datele cu caracter personal (“Date Personale”) – pe care le colectăm în legătură cu resursele și serviciile disponibile prin intermediul site-ului web și al aplicațiilor mobile ("Servicii"), Servicii ce sunt in intregime voluntare  – si măsurile pe care le puteți lua pentru a proteja aceste Date Personale.

Subiectele pe care le vom acoperi în această politică de confidențialitate sunt:

  • Colectarea și utilizarea Datelor Personale
  • Notificări “Push”
  • Emailuri si SMSuri tranzactionale si si de reamintire
  • E-mailuri informative
  • Informatii suplimentare colectate automat
  • Accesul Partilor Terte la Date Personale
  • Accesul dumneavoastra la Date Personale
  • Anonimizarea informatiilor colectate
  • Cookieuri
  • Informatii despre utilizarea mobila (“Mobile Analytics”)
  • Linkuri catre alte siteuri
  • Securitate
  • Stocare si protecția Datelor Personale conform legii
  • Ștergerea contului
  • Drepturile dumneavoastra
  • Modificări la politica de confidențialitate
  • Date de contact

Colectarea și utilizarea Datelor Personale

Pentru a ne ajuta să furnizăm servicii de calitate, trebuie să colectăm informații anonime și Date Personale despre dumneavoastra. "Date Personale" înseamnă orice informație referitoare la circumstanțele personale sau materiale ale unei persoane identificate sau identificabile. Colectăm Date Personale prin utilizarea website-ului si a aplicatiei, prin cookieuri, prin serviciile conexe, cum ar fi dispozitivele Fitbit (dispozitive hardware distribuite de diferiți furnizori care pot fi conectați la serviciile noastre), de la Angajatorul dumneavoastra sau Organizatia Sponsor.

Informațiile personale includ, dar nu se limitează la:

  • informații de contact, cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon - furnizate de angajator sau sponsor sau pe care le furnizați atunci când vă înscrieți ca utilizator al site-ului, informatiile sau materialele pe care le încărcați sau le trimiteți in urma activitatii dumneavoastra pe site sau in urma unei cereri de informatii;
  • adresa de e-mail în legătură cu facilitatea de autentificare;
  • informatii pe care le introduceti dumneavoastra pe platforma Benefit pentru furnizarea anumitor beneficii (de exemplu codul numeric personal "CNP" necesar pentru furnizarea tichetelor de masa, seria și numărul cărții de identitate sau numărul pașaportului dumneavoastra necesare pentru a va furniza diverse abonamente la sali sportive); va vom cere acordul explicit in momentul in care ne introduceti aceste informatii pentru a le putea folosi in scopul furnizarii beneficiilor dumneavoastra
  • sex și vârstă la înscriere și în legătură cu profilul dumneavoastra de cont;
  • informațiile colectate prin utilizarea software-ului nostru și a serviciilor conexe cu privire la starea dumneavoastra de sănătate, fitness și activități conexe, inclusiv informații tehnice de pe dispozitivul dumneavoastra de fitness;
  • înregistrarea participării dumneavoastra la activități și competitii și la recompense;
  • informațiile pe care le postați sub formă de comentarii sau contribuții la discuții și prin comunicările pe care ni le trimiteți pentru a trimite întrebări sau comentarii cu privire la site sau la conținutul său

Datele personale furnizate de dumneavoastra, suplimentar fata de cele deja furnizate de angajator vor fi prelucrate de Benefit doar cu un acord separat de aceasta politica de confidentialitate, in momentul in care le introduceti pe platforma.

Nu sunteți obligat să ne furnizați informații personale. Cu toate acestea, dacă doriți nu furnizati anumite informații, este posibil să nu vă putem oferi anumite servicii.

Vom folosi informațiile dumneavoastra personale numai în scopul furnizării serviciilor noastre, inclusiv:

  • Administrarea contului 
  • Identificarea in momentul conectarii
  • Furnizarea beneficiilor
  • Urmarirea livrarii beneficiilor
  • Oferirea de asistenta in centrul nostru de suport
  • Urmarirea progresul programului și stabilirea eligibilitatii pentru recompense și pentru a vă oferi informații pe care le considerați utile;
  • Apararea intereselor noastre legitime pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala (de exemplu, masuri de protectia a site-ului web, masuri de prevenire si detectarea a tentativelor de frauda sau masuri de gestionare a altor riscuri)

Notificări “Push”

Vă putem trimite din când în când notificări “push” pe dispozitiv pentru a vă reaminti termene limita informatii importate. Dacă nu mai doriți să primiți aceste tipuri de comunicații, puteți să le dezactivați la nivelul dispozitivului

E-mailuri si  SMS-uri tranzactionale și de reamintire

Vă vom trimite prin e-mail și SMS notificări ale tranzacțiilor atunci când selectați un beneficiu sau altul. De asemenea, vă vom trimite din când în când mesaje de reamintire pentru a vă asigura că nu pierdeți termenele importante. Puteți renunța la aceste e-mailuri și SMS-uri de reamintire oricând, utilizand contul dumneavoastra. La prima autentificare in platforma va vom ruga sa ne confirmati daca doriti sa primiti aceste emailuri de reamintire.

E-mailuri informative

Vă putem trimite e-mailuri sau newsletter cu informații despre platforma și serviciile Benefit. Puteți să renunțați la astfel de comunicări în orice moment prin actualizarea secțiunii "profilul meu" de pe site sau prin trimiterea unui e-mail la support@benefitonline.ro. La prima autentificare in platforma va vom ruga sa ne confirmati daca doriti sa primiti aceste emailuri. 

Informatii suplimentare colectate automat

Când vizitați site-ul web, putem colecta automat informații suplimentare, cum ar fi tipul browserului de Internet sau dispozitivul mobil pe care îl utilizați, adresa dumneavoastra IP (adresa unică care vă identifică dispozitivul pe internet) și sistemul de operare al dispozitivului, care este automat recunoscut de serverul nostru web. Utilizăm aceste informații pentru a intelege (in sens larg și nespecific) a locațiilor de la care accesați serviciile noastre (de exemplu tara din care accesati site-ul ca sa putem optimiza viteza de accesare), pentru a analiza tendințele, pentru a administra site-ul și pentru a aduna informații demografice despre baza noastră de utilizatori ca un intreg întreg și pentru a personaliza site-ul conform preferințelor utilizatorilor.

Accesul Partilor Terte la Date Personal 

Cu excepția cazurilor descrise în această politică de confidențialitate, nu vom vinde, închiria și nu vom pune la dispoziție Părților Terțe  informațiile personale fără permisiunea dumneavoastra expresă.

Vom folosi și dezvălui informațiile dumneavoastra personale DOAR pentru a administra serviciile noastre, incluzând uneori dezvăluirea informațiilor personale către agenți sau contractori care lucrează în numele nostru și care ne vor ajuta să furnizăm serviciile pe care le oferim prin intermediul site-ului, inclusiv procesarea tranzacțiilor, ducerea la bun sfarsit a cererilor dumneavoastra (de exemplu dam CNP-ul dumneavoastra furnizorilor de tichete de masa si de vacanta, conform legii), analizarea datelor sau sprijinirea comunicării cu dumneavoastra. De asemenea, putem dezvălui informațiile dumneavoastra personale altor Terte Parti DOAR dacă v-ați dat în mod expres consimțământul în acest sens.

În măsura în care participați la toate evenimente pe care sponsorizăm (cum ar fi programul #Benefit), numele și informațiile despre performanță vor fi disponibile participanților la concurs și angajatorului dumneavoastră.

Cu excepția cazului în care sunteți în mod expres sau implicit de acord să furnizati anumite informații, toate informațiile personale pe care le colectăm sunt păstrate confidențiale în măsura posibilităților noastre, sub rezerva celorlalți termeni și condiții din această politică de confidențialitate. În plus, angajații și contractorii noștri care oferă servicii legate de site-ul nostru web sau aplicațiile mobile sunt obligați să respecte confidențialitatea oricăror informații personale deținute de noi. Personalul nostru angajat și contractorii sunt autorizați să utilizeze informațiile dumneavoastra personale numai atat cat este necesar pentru a ne furniza aceste servicii.

În cazul în care structura companiei va fi reorganizata sau activitatea companiei va fi instrainata catre o alta parte terta, orice informații personale pe care le deținem despre dumneavoastra pot fi transferate acelei entități reorganizate sau unei terțe părți în conformitate cu legislația în vigoare. Recunoașteți că astfel de achiziții pot apărea și că orice persoană care dobândește Copania sau activele sale poate continua să utilizeze informațiile dumneavoastra personale așa cum sunt enunțate în această politică de confidențialitate.

Putem divulga informațiile dumneavoastra personale filialelor noastre, numai în spațiul UE. Nu vom dezvălui sau nu vom stoca informațiile dumneavoastra către niciun partener din afara UE.

Putem dezvălui informațiile dumneavoastra personale doar (a) în cazul în care are dreptul sau suntem obligati să facem acest lucru (de exemplu, dacă de este cerut de o lege, de o hotărâre judecătorească sau de o altă procedură judiciară sau administrativă); (b) daca o noua lege , regulament sau regula o vor cere (c) dacă credem, cu bună-credință, că o astfel de divulgare este necesară pentru a ne apăra sau pentru a  apăra drepturile altora sau pentru a ajuta la investigarea sau prevenirea activității ilegale.

Site-ul web poate pune la dispoziția membrilor săi mesaje și forumuri de mesagerie (cum ar fi evaluarile de beneficii pe care le puteti posta in pagina fiecarui beneficiu). Orice informație care este dezvăluită în aceste domenii poate deveni informație publică și trebuie să fiți atenți atunci când le folosiți și cand dezvăluiti informațiile personale.

Accesul dumneavoastra la Date Personale

La cerere, vă vom confirma dacă deținem informațiile dumneavoastra personale. Dacă informațiile dumneavoastra personale se modifică sau sunt incorecte sau învechite, puteți să le corectați, să le actualizați sau să le modificați prin secțiunea "Contul meu" de pe site. Dacă nu mai doriți serviciul nostru, vă rugăm să contactați departamentul nostru de support. Vom răspunde solicitării dumneavoastra în termen de 30 de zile.

Linkuri catre alte siteuri

Site-ul web și aplicațiile mobile pot conține linkuri către alte site-uri care nu sunt deținute sau controlate de Benefit. Furnizarea de astfel de link-uri este pentru a va ajuta și nu înseamnă aprobarea acestor site-uri web sau a conținutului acestora. Nu avem control și nu suntem responsabili pentru politicile de confidențialitate care guvernează astfel de site-uri web sau conținutul afișat pe alte site-uri web. Dacă trimiteți informații personale către oricare dintre aceste site-uri, informațiile dumneavoastra sunt guvernate de politicile lor de confidențialitate. Vă încurajăm să citiți cu atenție politica de confidențialitate a oricărui site pe care îl vizitați.

Securitate

Benefit respectă proceduri fizice, electronice și manageriale rezonabile menite să protejeze și să vă securizeze Datele Personale. Cu toate acestea, nicio companie, inclusiv Benefit, nu poate elimina pe deplin riscurile de securitate asociate cu informațiile personale. Printre măsurile de securitate pe care le luăm este un proces de autentificare care necesită o parolă și un nume de utilizator și un firewall care să protejeze serverul nostru. Benefit va păstra numele dumneavoastra de utilizator si parola dumneavoastra criptata ca parte a informațiilor dumneavoastra personale, dar nu va împărtăși aceste informații nimănui. Rețineți că sunteți responsabil de păstrarea parolei și a numelui de utilizator confidențiale și securizate fata de persoanele neautorizate și că sunteți responsabil pentru toate activitățile care apar în contul dumneavoastra membru.

Este recomandat să vă închideți browserul când ați terminat sesiunea pentru a vă asigura că alții nu vă accesează informațiile personale dacă utilizați un computer partajat sau un computer într-un loc public.

Stocare si protecția Datelor Personale conform legii

Datele dumneavoastra personale vor fi procesate si stocate de Benefit pe serverele noastre in centrul de date GTS din Bucuresti, Romania. Ca urmare, stocarea datelor este supusa reglementarilor UE si ar putea fi accesata de autoritati, tribunale sau agentii de reglementare din Romania sau UE.

Ne vom asigura ca Datele dumneavoastra Personale sunt in siguranta cu noi; in special, vom asigura respectarea Legilor de Protectia a Datelor din UE. 

Accesul la toate informatiile pe care le colectam este restrictionat la birourile noastra. Doar angajatii care au nevoie de informatii pentru o operatiune specifica pot accesa Date Personale. Va vom intreba in de fiecare data cand avem nevoie sa a identificam. Va rugam sa cooperati cu masurile noastre de securitate inaite sa va putem dezvalui orice fel de informatie. Va puteti schimba datele personale in orice moment vizitand contul dumneavoastra online.

Ștergerea datelor

În cazul în care statutul dumneavoastra de membru este reziliat din orice motiv, vom șterge informațiile dumneavoastra de contact astfel încât să păstrăm numai informații anonime în bazele noastre de date, cu excepția cazului în care suntem obligați să stocăm informațiile dumneavoastra personale din motive juridice sau de facturare. Durata de pastrare in acest caz este de 2 ani, conform legii. 

Ne puteti cere si dumneavoastra sa va stergem datele cu caracter personal dar numai in cazul in care acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant) sau dati curs unui drept legal de a va opune sau acestea au fost prelucrate ilegal sau ne revine o obligatie in acest sens. 

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară pentru respectarea unei obligații legale pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Alte drepturi pe care le aveti

Aveți dreptul legal în conformitate cu legea privind protecția datelor, la o copie a tuturor informațiilor despre dumneavoastră. La cerere, vă vom furniza o copie a acestor informații. De asemenea, aveți dreptul de a corecta erorile din aceste informații și de a solicita blocarea și ștergerea datelor incorecte sau inexacte. De asemenea, aveți dreptul de a împiedica prelucrarea informațiilor dumneavoastra personale din motive legitime legate de situația dumneavoastra particulară; aveți dreptul să împiedicați utilizarea oricăror informații personale în scopuri de marketing direct.

 

Modificări la această politică de confidențialitate

Această politică de confidențialitate poate fi modificată din când în când. Vom publica orice versiune revizuită a Politicii de confidențialitate pe site-ul Web Benefit. Dacă facem modificări materiale, vă informa la prima dumneavoastra autentificare pe platforma. Orice modificare a Politicii de confidențialitate va fi efectivă după șapte (7) zile calendaristice de la postare membrilor existenți.

Date de contact

Vă rugăm să trimiteți orice întrebări, nelamuriri sau comentarii pe care le aveți despre această Politică de confidențialitate sau despre orice solicitări referitoare la datele dumneavoastra personale prin e-mail la support@benefitonline.ro; alternativ, puteți să ne contactați la adresa:

  • Oficiul de Protectie a Datelor Personale, Benefit Systems SRL, Helesteului 15, Sector 1, București, România

Ultima revizuire: Noiembrie 2018