Termeni si conditii de acces la Platforma Benefit

 

Va rugam sa cititi cu atentie acesti Termeni si Conditii (“Termeni si Conditii”) care reglementeaza accesul si folosirea platformei de beneficii Benefit (“Platforma”), oferita de Benefit Systems SRL (“Benefit”) in colaborare cu Organizatia care faciliteaza accesul dumneavoastra dumneavoastra.

Este posibil sa aveti acces la platforma Benefit printr-o terta organizatie (“Organizatia”) cum ar fi angajatorul dumneavoastra, unul dintre organizatorii unui program de loializare partener Benefit sau una dintre companiile partenere Benefit. Acesti Termeni si Conditii sunt valabil indiferent de modul de acces sau de Organizatia care va permite accesul. In plus, Organizatia poate avea Termeni si Conditii suplimentari sau un regulament intern de folosire a platformei de beneficii (“Termeni ai Organizatiei”) care fac parte integranta din acesti Termeni si Conditii.

Termenii si Conditiile se completeaza cu prevederile specifice ale diferitelor beneficii (“Termeni Specifici”), stabilite de fiecare furnizor in parte si disponibili atat pe platforma cat si in locatiile furnizorilor participanti.

Termenii si conditiile pot fi modificati de catre Benefit fara o notificare prealabila, fiind adusa la cunostinta utilizatorilor prin afisarea in Platforma. Daca folositi Platforma dupa o modificare, veti accepta Termenii si Conditiile modificate.

Prin folosirea Platformei va dati acordul asupra acestor “Termeni si Conditii”.

 

1.Accesul la Platforma

Accesul dumneavoastra la platforma Benefit este reglementat de Organizatia prin care aveti acces.

Organizatia deschide si inchide conturile de acces pe care membrii eligibili ai organizatie (“Utilizatorii”) le pot accesa pe baza adresei de email si a parolei generate automat; Organizatia deschide respectivele conturi pe baza reglementarilor sau deciziilor interne.

Benefit poate asista Organizatia in deschiderea si inchiderea conturilor de acces numai la cererea expresa a Organizatie. Benefit nu poate deschide, inchide sau modifica in orice fel conturile de acces fara acordul specific al Organizatiei si nu este reposnsabila pentru conturile inchise/ deschise/ modificate incorect de catre Organizatie sau la cererea Organizatiei.

Accesul dumneavoastra este asigurat prin intermediul adresei de email si a parolei. Sunteti direct responsabil pentru asigurarea confidentialitatii si securitatii acestor date de acces, va recomandam memorati parola si sa nu o comunicati niciunei terte persoane.

 

2.Beneficiile oferite

Beneficiile pe care le aveti la dispozitie sunt selectate de Organizatie fie din catalogul de beneficii (“Catalog”) oferit de Benefit fie din Beneficiile furnizate direct Organizatiei de catre terti furnizori proprii (“Furnizorii Oganizatiei”). Benefit inroleaza/include in permanenta noi furnizori in platforma de benficii dar nu ii poate pune la dispozitia dumneavoastra (“Beneficii Oferite”) decat cu acordul Organizatiei din care faceti parte.

Benefit va sta oricand la dispozitie pentru adaugarea la cerere a noi beneficii (“Beneficii la cerere”) in Catalog. Puteti trimite cererile pentru inrolarea noilor beneficii la adresa support@benefitonline.ro si Benefit va depune un orice efort rezonabil pentru a adauga Beneficiile la cerere in Catalog fara a se obliga insa sa includa un furnizor in Catalog. Odata adaugate in Catalog, aceste beneficii se supun aprobarii Organizatiei dumneavoastra pentru a putea fi deveni Beneficii Oferite. Beneficiile din Catalog, fie ca provin din Beneficii la Cerere sau au fost furnizate in prealabil de catre Benefit, sunt disponibile tuturor Organizatiilor clienti Benefit. Organizatiile respective decid daca aceste beneficii vor deveni Beneficii Oferite utilizatorilor carora le faciliteaza accesul.

Utilizatorii pot accesa Beneficiile Oferite in cuantumul si in limitele stabilite de organizatie si de reglementarile legale in vigoare. Fiecare Beneficiu poate fi supus unor Termeni Specifici stabiliti de Organizatie, Furnizor sau reglementarile legale in vigoare. Acesti Termeni Specifici sunt disponibili si mentionati pe Platforma la fiecare Beneficiu in parte.

Benefit poate modifica oricand beneficiile din Catalog si Beneficiile Oferite.

Benefit face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea Beneficiilor. Totusi, datorita volumului mare de date, pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la Beneficii. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor.

 

3.Bugetul de beneficii

Unele Organizatii pot decide acordarea unui buget de beneficii (“Buget”) catre unul, mai multi sau toti Utilizatorii carora le faciliteaza accesul.

a.Alocarea bugetului

Bugetul alocat, cuantumul bugetului, beneficiile ce pot fi accesate cu acest buget, Utilizatorii care primesc buget si valabilitata bugetului sunt definite de catre fiecare Organizatie in parte.

Benefit poate asista Organizatia in alocarea si modificarea bugetului numai la cererea expresa a Organizatiei. Benefit nu poate aloca/ retrage/ modifica bugetul la cererea Utilizatorului decat cu acordul Organizatiei.

b.Implicatiile fiscale ale bugetului

Beneficiile alese de catre Utilizator din bugetul pus la dispozitie de catre Organizatie reprezinta, din punct de vedere fiscal, beneficii oferite de Organizatie catre Utilizator si se supun legislatiei fiscale in vigoare. Astfel fiecare Beneficiu accesat de catre Utilizator poate fi supus impozitarii de catre stat conform legislatiei fiscale in vigoare la momentul accesarii, asa cum este indicat pe Platforma la fiecare beneficiu in parte.

Benefit si Organizatia urmaresc legea fiscala aplicabila fiecarui beneficiu in parte si afiseaza impactul fiscal al fiecarei alegeri. Pot exista situatii in care Organizatia alege sa suporte integral sau partial o parte din impactul fiscal, situatie in care Platforma va afisa doar taxele ce raman (daca raman) in sarcina Utilizatorului

c.Valabilitatea bugetului

Valabilitatea bugetului alocat depinde de Organizatie. In general, bugetul poate fi valabil doar o luna, se poate reporta de la o luna la alta sau chiar de la un an la altul, in functie de decizia Organizatiei. Benefit nu poate modifica valabilitatea bugetului alocat fara confirmarea expresa a Organizatiei.

Bugetul isi pierde valabilitatea in momentul in care Utilizatorul isi pierde calitatea de Utilizator sau calitatea care ii permitea accesul la Platforma conform regulilor interne ale Organizatiei (de exemplu, dar nelimitandu-se la pierderea calitatii de angajat al unui angajator, pierderea calitatii de asigurat al unui asigurator sau pierderea calitatii de client al unui furnizor care ofera accesul la Platforma).

 

4.Alegerea Beneficiilor

Alegerea beneficiilor se face doar online sau prin aplicatiile puse la dispozitie, dupa autentificarea cu username (adresa de email) si parola, atat din bugetul pus la dispozitie de catre Organizatie, cat si din bugetul propriu sau cu coplata. Echipa de suport Benefit va sta la dispozitie si va poate ajuta in alegerea beneficiilor, dar nu poate prelua comenzi telefonice sau pe email.

Alegerea beneficiilor se face fie cu plata sau prin alocarea bugetului de beneficii direct pe Platforma, fie prin accesarea unui voucher/ cod de discount si cu plata direct la furnizor.

a.Beneficii cu plata sau cu alocare Bugetului de beneficii pe platforma

Atunci cand plata (fie in cadrul Bugetului de benefici sau cu coplata) este facuta direct pe Platforma, alegerea Beneficiilor se face in doi pasi: primul pas prin selectarea Beneficiului si al doilea prin acceptarea conditiilor si metodei de plata. Doar dupa cei doi pasi si finalizarea comenzii se considera ales respectivul Beneficiu. Benefit nu poate lua in considerare alegerile partiale, pentru care nu s-au indeplinit ambii pasi.

b.Beneficii prin accesarea unui voucher/ cod

Atunci cand beneficiul nu se plateste direct pe Platforma si se face pe baza unui voucher/ cod generat cu ajutorul platformei, utilizatorul acceseaza beneficiul descarcand un voucher electronic sau printat (dupa caz) si platindu-l direct in locatia/punctul de lucru al furnizorului de beneficii. Furnizorul va acorda, in baza contractului existent cu Benefit si a voucherului/ codului prezentat de Utilizator, Beneficiul prezentat. Benefit face toate eforturile ca toti furnizorii de beneficii sa recunoasca imediat orice voucher/cod generat prezentat emis de Benefit si pune la dispozitie furnizorilor sistemul Benefit de contabilizare a voucherelor cand acestia nu au un sistem propriu. Furnizarea Beneficiilor conform contractului cu Benefit si recunoasterea Voucherului Benefit cad in responsabilitatea exclusiva a Furnizorului; daca Furnizorul existent in Platforma nu accepta un Voucher emis de Benefit, Benefit se va indrepta impotriva acestuia conform contractului existent.

Prin finalizarea alegerii, Utilizatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii alegerii.

Prin finalizarea alegerii, Utilizatorul consimte ca Benefit si/ sau Furnizorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Utilizatorului pentru furnizarea Beneficiului.

 

5.Raspunderea Benefit

Benefit este de obicei o parte terta intre Organizatie, Utilizator si Furnizorul de benefici. Benefit nu raspunde si nu poate fi tinut raspunzator pentru asigurarea de catre Furnizor a stocurilor de produse/ servicii intr-o cantitate suficienta pentru a onora toate voucherele/ codurile generate si nici de calitatea produselor si serviciior ce fac obiectul furnizarii de Beneficii. Reducerile, ofertele si promotiile sunt oferite direct de catre parteneri care isi pastreaza in orice moment calitatea de furnizor si obligatiile aferente beneficiilor (de exemplu dar nelimitandu-se la: conformitate, garantie, respectarea drepturilor Utilizatorilor in calitatea de Cumparator, acceptarea si conditiile returului).

In cazurile in care, conform Termenilor Specifici ai fiecarui Beneficiu, Benefit este furnizorul Beneficiului ales, alegerea Beneficiului se considera un contract intre Utilizator si Benefit si trebuie executata de ambele parti:

  • Benefit se obliga sa furnizeze beneficiile alese iar Utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea lor
  • Factura fiscala, daca Utilizatorul are o contributie personala, se emite conform legislatiei in vigoare si se trimite in varianta electronica pe adresa de email inregistrata in sistem pentru Utilizator; daca alegerea beneficiului este facuta din Bugetul de beneficii, factura fiscala se emite Organizatiei
  • Politica de retur este reponsabilitatea Benefit: Utilizatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:
    • ziua în care Utilizatorul intra în posesia fizica a ultimului beneficiu – în cazul în care Utilizatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate
    • ziua în care Utilizatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
  • In cazul in care Utilizatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Benefit va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Benefit de catre Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
    • pentru alegerile finalizate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
    • pentru alegerile finalizate cu OP/Card bancar, prin virament bancar;
    • pentru alegerile finalizate cu rezervarea prin Bugetul de beneficii, prin returnarea in contul Bugetului de beneficii daca alegerea nu a produs deja efecte de natura fiscala Organizatie sau printr-un voucher pentru orice beneficiu din aceeasi categorie fiscala daca alegerea a produs deja efecte de natura fiscala Organizatiei (de exemplu dar nelimitandu-se la situatia in care un Beneficiu a fost deja impozitat ca beneficiu in natura pentru angajat)
  • Bunurile vor fi inapoiate catre Benefit la adresa punctului de lucru din Str. Helesteului nr 15, Sector 1, Bucuresti. Benefit va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.
  • In cazul in care un Beneficiu comandat de catre Utilizator nu poate fi livrat de catre Benefit, acesta din urma va informa Utilizatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Utilizatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Benefit a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Utilizatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
  • Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
    • contractele de prestari de servicii, dupa inceperea prestarii serviciilor
    • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    • furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
    • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
    • furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
    • furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
    • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material;
    • furnnizarea de vouchere de valoare valabile cu partenerii platformei;
    • furnizarea de vouchere de reducere fara valoare monetara intrinseca;

 

Ca urmare a legislatiei in vigoare, Benefit nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive
  • deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului
  • informatiile eronate furnizate de Utilizator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat pe site
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui Platformei sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional
  • neplacerile create de intreruperea accesului in Platforma datorate furnizorului de servicii internet (ISP)
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in Platforma

Benefit isi rezerva dreptul de a refuza o o alegere in orice moment al procedurii de alegere din mai multe motive, printre care:

  • Beneficiul ales nu este pe stoc
  • Identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala
  • Nerespectarea prevederilor din Termeni si Conditii, din Termenii Organizatiei, din Termenii Specifici sau din regulamentele interne ale Organizatiei

 

6.Furnizarea beneficiilor

Benefit face toate eforturile ca beneficiile sa fie livrate in cel mai scurt timp. Exista insa situatii in care procesul de furnizare a beneficiilor depinde de terte parti (incluzand aici Organizatia sau Furnizorul) si cand Termenii Specifici agreati cu unul sau mai multi dintre terti implica un interval sau o data fixa pentru furnizarea beneficiilor.

In general, beneficiile ce pot fi furnizate electronic sunt livrate pe email in maximum 30 de minute iar beneficiile furnizate fizic sunt livrate catre Organizatie la o data fixa in prima parte a lunii viitoare comenzii. Utilizatorul intelege si accepta Termenii Specifici de livrare pentru fiecare Beneficiu asa cum sunt descrisi pe Platforma.

In conditiile in care Beneficiile nu sunt comandate de catre Benefit si, conform procesului agreat cu Organizatia, aceasta din urma isi asuma partea procesului de comanda si plata a beneficiilor, responsabilitatea Benefit se sfarseste odata cu furnizarea corecta a listelor de comanda catre Organizatie.

 

7.Suport si asistenta

Benefit va pune la dispozitie pe perioada de utilizare a Platformei o echipa de suport. Serviciul de suport poate fi accesat in zilele lucratoare (de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale) intre orele 9.00 si 18.00.

Echipa de suport raspunde intrebarilor legate de functionalitatea Platformei si intrebarilor legate de beneficiile furnizate de Benefit sau asupra carora Benefit are controlul. Echipa de suport nu poate raspunde intrebarilor/aspectelor legate de Beneficiile care nu sunt furnizate de Benefit, mai mult decat informatiile deja existente pe Platforma dar va poate redirectiona fie catre punctul de contact din Organizatie care are informatiile necesare, fie catre Furnizorul care poate oferi aceste informatii.

 

8.Protectia datelor cu caracter personal

Benefit Systems SRL este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 7076.

Va rugam cititi si acceptati politica noastra de confidentialitate GDPR.